Ho - Ho - Holiday ♥

Destinasi kami pada kali ini adalah ke Pulau Pangkor , Perak . Terima Kasih kepada yang menjemput aku untuk follow sekali enn , hee . Memang best la weyhh , sonok , happening gile weyhh , nnti kite buad trip tempat laen pulak aww . hee , 


Setibanya kami di destinasi yang kami tuju iaitu Pulau Pangkor , kami  semuaa pon sudah lapoo , hee . kami pun ''Makan Duluuuuuuuu'' , bak kata khirul . hihi , selepas kami makan di tepi jeti , kami pon naik van dan mencari chalet , setelah dah dapat bilik masing2x , kami tukar baju , rehat sebentar dan kami semua berjalan kaki beramai-ramai untuk ke pantai . 'Muke aku time niyhh  ta berapa alok , sebab aku silap pakai produk . haha :( , habes aww .



okee , lepas aku dah habes mandi kitorang nak g snorkling , aku jalan sensorang , lepas tuhh aku ternampak buaian . haha , aku memain sensorang tapi ta boleh nak hayun , sebab buian tuhh besar . hihi . hurmm , lepas tuhh si wawa datang , dia naek dengan aku lepas tuhh si khirul tolong hayunkan kitorng , best sangat . tapitapi . lastlast aku terjatuhh sebab tak dapat nak imbang badan . haha , aku jatuh tersungkur , badan ngan muke aku penuh pasir aww . aha , kesian kat aku asyik jatuh jeaa aww .



                                weehoooooooo , best weyhhhh,sampai terjatuh-jatuh aku  :DD


   
lepas jea kitorang dah penad berendam dalam air masin niyhh . kitorang pon call pakcek tuhh untuk ambil kami , then , pakcik tuhh bawak kami pusing pulau sebelum balek ke chalet . hee , lepastuhh pakcek tuh tunjukkan batu yang berbentukkan kepala buaya , ikan paus dan kura-kura . bestt , tapi petang tuhh aku kene balek sbb , b aku ta bagi aku tido sanee, haha , apleaa kann , org nak syok2x ngan kenkawan . haihh , lepastuhh dorang cakap aku niyh 'kelam' sebab balek awal2x . haha , tapitapi aku rugilaa sebab malam tuhh dorang buad BBQ , mesti best enn , tapelah next time kite g lagi okayy , kali niyh aku bermalam pulak ? haha , hurmm okelahh . sampai sini jelahh aku larat nak post . hee , thanks guys ♥