okee , harini aku bosan sangat .so macam biaselahh setiap petang aku akan keluar dengan minah joreng niyhh  leeya ;D ,  first kitorang g butik sebab aku nak neli baju , memang lawa , tapi sayang singkat , tak lawaa :( . so aku nak cakap kat tokey kedai tuh nnti amek baju kat sane lelawa sikit , tapi sayang leeya pi tarik aku sebab dia beria nak gerak marina cepat . kelam jeaa , bukannye nak balek awal ponn , grr , tapi bagus pon aku tak beli , save sikit duet aku enn . haha , lepastuhh dah tak dapat apa yang aku nak , aku pon bawak lahh minah ni p marina . Bosan sangat sebab kitorang dua jea yang ada , haha , dah bosan apa lagi kitorang snap-snap picturelahh XD



hari pon macam nak hujan jeaa , ingat nak balek awal laa , lepas tuhh mazzuwa ajak pi lepak DJ , so aku pon bawaklahh minah niyhh g sane , aku ingat nak kejap jelaa , lepak punye lepak dah smapai malam , kesian mazzuwa nak sangat  erk lepak ngan kitorang . haha , lama en tak lepak sesame kan weyhh ! if ramai-ramai lagi best kan kan :D hihi , tapelahh kann next time boleh , bila kau cuti kita lepak sesama aww weyhh . heh .