Malangnyee Naseb :(


Sakit , memang sakit sangat , hurmm , pukul 7.50pm . aku jatuh moto sendiri dekat depan simpang 7E Sitiawan lepastu aku terbaring sensorang kat jalan . haha , kelakar jea , moto dah hempap aku aww , aku aku niyh pon lukeluke :( . lepastu ade mamat naek swift datang , dalam kete tu ada 2org mamat handsome whoaaaaa , lepastu dorang tanya aku oke kea tak , aku jawab jela oke , dorang pon pergi kat tepi sebab nak tengok keadaan aku hehe , dorang tanya lagi oke kea tak , aku jawab lahh yeaa okee , lepastu dengan perasaan malu aku niyhh , aku terus jeaa straight bawak moto dengan laju . haha , malu kod >.< sebelum niyh tak pernahpernah jatuh sendiri . hadoii . kaki aku niyh dah saket sangat dahh , tak tahan aku . sekarang pon belum mandi2x lagi aww , haha , nnti aku menjerit2x kaki aku kene air , alahai , apekea malang  naseb aku harini = = ' , macam2x perkara buruk berlaku :( .