okee , act tadi aku malas nak keluar , disebabkan aku kesian kan leeya , so keluarlaa jugak kan , err dah la   kene tunggu hujan berhenti punya lama la kan , arghh memang bosan time tuu then aku snap pic gune webcam . haha , macam ape jea muke bodo aku niyhh ;s , ta suke boleh blah okayyyyyy ?



10 minit kemudian ..

hujan pon behenti , aku gerak rumah leeya , nak makeup apa bagai la dia tu kann , mengada jea seyhh .amboii pakai skirt gituu , *bajet ayu jea kau minah , hihi * namo marah aku tau buchukkk .
 hee , lepastuu tunggu wawaa la kat wayangggg . (*wawawawayangg , hihi) dah jumpe wawa terus gerak lumut jalan2x semua . heeee . lepas balik , alahai , peningnye kepala aku  ;(  ta sukelahhh ,
aku taktahu sebab ape boleh pening niyhh , haihh ;[ bila pening kene rest !!!!
erghh aku paling tak syiokk time niyh aww , segala kerja susah nak buad aww .
nak gayut dengan laki aku susah , nak makan takde selera , mengada jeaa haha . memang semua susah , tapi tetibe aku rajin pulak kan nak update status niyhh , err , normal lah tuu ken ken ;D //////

*Loveyouu Razz , haha . oke tetibe jea aku niyhh kenapa . err kbai