Petang tadi aku sesaje belek2x kenkawan kelas punya facebook , lepastuuu aku terjumpe gamba2x niyhhhh

SMKDAST , IPOH . 2010
( rindu korang babe :[ )

SMKAB , SITIAWAN . 2011

haha , kelakar doe aku , selebet jeaa enn , yelahh dulu2x memang laa sakai jea kann , tengoklaa sekarang . hahaha . pendeknyee aku huaaaaaa, nak tinggi ;[ tapi dah tak boleh tinggi dahhh . eshhhhh . tak sukee , dorang suke buli aku ! kesian kat aku tauu T_______T sobsobb , korang pon kene kesian kat aku , takmao buli aku aw aw , heee xD .

Rindu babe kat korang , zaman sekolah dulu . hhaha . serious rinduuuuu :( . nak sekolah balek , tapi taknak belajar , nak ponteng , nak beborak dengan kawan , taknak cikgu masuk kelas , nak cikgu yang sporting jeaa jyeahhh ! hahaha ,  bila rehat semua pergi dengan geng masing2x .whoaa ade geng tuhh ! heh , bilaa ada org nak gaduh dengan kitee , semua kenkawan turun enn , nak gossip dengan korang , yelah bila pepagi jeaa baru muncul kat depan pintu kelas dah tarik tangan aku , ada cite hothot enn , teheee , seronok jea masa tuu , lepas jeaa SPM semua buad haluan memasing , kerjalahh , yang couple dengan couple doranglahh . dok rumahlaa *macam aku , hohoh :DD serious rindu koranggg babe . boleh takk dapat kalau mcmtuu balekk ? :[