Jyeahhh ,

Haha , aku tak boleh imagine yang tadi aku lari dapat numb 2 , kahkah . Lama dah kod aku tak belumbe2x niyhh . Hee

H
o
H
o

tu pon nak kecah kann , orang laen dah smpai SUKMA semua . haa , aku ni kecah-kecah pasal niyhh . Haha , kalau dapat dengar dek dorang , buat malu jea kan --'


haha , bengong lah kau hani , numb 2 jea pon , tapitapi .lantak aku lahh kann . huh , aku bangga jugak kan . Hahaha , yelah sebab dah lama tak main sukan-sukan niyhh , weeee . Okee aku nak tido , penat ahh . Ktata xD