Assalammualaikum , awak semua sehad ? kite disini sehad alhamdulillah :)

Huwaaaa , lama dah kan aku tak update belog . Hehe , sorry lah busy sikit tengah becinta niyh , hahahaha xD . Lagipun titew takde idea and malas lah nak update kann . Macam hurmm entahlaaa .

Haa , selama 2minggu lepas aku selsema dan batuk , memang teruk aku pun taktahulah kenapa tak baik2x kann , kejap ada kejap takde macam chipsmore jeaa , lepastu lepastu budak kelas panggil saya dengan nama panggilan cendol --' , euwww! ape niyhh . geram betul aku tauu , haha ,
Awakk tengok diorang buli titew lahhh :'(
sedihnye sayaaa , takpelah awak sentiasa ada disisi saya dan buad saya happy selalu :)

Sekaranggg , selsema dan batuk tidak lagi muncul ! Hahaha , sengal jeaa , alhamdulillah dah baik kann , kalau tak sengsara tauu ~~

Eh , eh lagi 2hari jea kan kite nak puasa , cepatnye masa berlalu ~
Nanti tiap petang pergi bazar ramadhan dengan si dia 
Buka puasa dengan si dia , hehe , bestnyewwww !
Loveyou sayanggg :)

Selamat Menjalani Ibadah Puasa ~

#jangan tak puasa tau , hihi

Salam Ramadhan Al-Mubarak :)