I Love You M'

Heyy yuollsss ~

penatnyeww , kite bawu balik dari rumah aliarezza , balik2x dapat text dari b lepatu mandi and baring2x jap , okayy sumpa penat ! huh , memang best tauu firstdate kite kan sayang , hehehe , titew malu lahh >.<

*marina island .

Aku sakit perut , hurmm taktahulah kenapa , haha . then aku ajak la leeya teman aku gi toilet , leeya takmo :( dia dok menggatai kat situu , then aku ajak myo . Dia pun ikut jela aku enn , hee . Lepastu kita keluar toiletkann , aku jalan ahh naik tangga nak lepak atas lah dengan diorang , then myo tarik tangan aku , aku ingatkan kenapalah kan dengan myo niyhh ,
time tu awak propose kite kat tangga secret recipe kan b ;

myo   ; hunny , sudi tak jadi gf myo
hunny ; aku diam tersipu2x malu #blushing xD dalam hati kata ; oh my dior ! serious aku tak sangka gila , 
           dia  nak propose aku kan .
myo   ; nak tak ? tapi hunny macam ramai scandle jea ?
hunny ; haha , ouhh semua kawan jelah :)
myo   ; oke kea tak ? tapi hunny seriouskan dah break dengan razz ?
hunny ; ohh , a;ah lahh . hurmm
myo   ; hunny malu yeaa ?
hunny ; haha , mestilahh *oke aku pun mengangguk kan tanda aku terima lamaran dia
myo   ; janji tau ! jangan curang ~
hunny ; hehe okayyy , dia cakap kat aku berulang kali ayat yang sama #jangan curang . haha

Yea b , bby tak curang sayanggg :)
Lepas jea myo declare aku sebagai gf dia aku terus gitau kat alia . hihi , malulahh , alia tekejutzzz gilaxXxx . Dia cakap kuat2x *Sweetnye korang ! kalau yea pun janganlah cakap kuat2x kan haha . Then dia pergi bagitahu kat wan --' , sengal jeaa . myo dok pandang jea aku . Haha , tak boleh blah ah b , malu aku dibuatnyee .

Act , aku dah kenal dengan myo sejak zaman myspace lagi tau . lama betul kami kenal lebih kurang 5tahun , hee . Tapi kami jumpe time form4 and time tu kami selalu lah jumpe bila aku hang ipoh kann . hehe , aku tahu kau sayang aku kan myo >..< cume time tu aku ada couple , ta'kan lah dia nak kacau relations aku enn . hee

Dalam pukul 6 macamtu aku dah sampai rumah , disebabkan aku rindu sangat dengan dia , aku lepak lagi , hehe . Suke gila aku tauuuuuuu ! hehe , winduu kat b . Lepak biri , hantar kakmelor pulang sbb dia ada test kereta kan , then alia time tu aku tengok macam nak balik jeaa , tengok2x tak jugak kitorang pun lepak ahh teluk batik kan , lama jugak ahh kan dok situ , dari pukul 10 sampai pukul 12 --' , dah la panas . Aku biarkan alia dengan wan dekat dataran manakala aku dengan myo dok jalan di persisiran pantai .

Aku pun rasa macam dah lama jea kat sini dan aku rasa bosan , aku ajak la myo gi karaoke . Kalau tak dia nak nenok wayang , tapi aku dah tengok kan semalam , cerita Captain Amerika dengan adik angkat aku , so malas ahh nak tengok 2 kali . Heh , sengal jea myo soh tengok sekali lagi , Sampai dah karaoke kami pun masuk bayar dan pergi kat bilik  , time wan tengah nyanyi lagu , alia sedang pilih lagu , aku pulak dok sebelah b, then b tetibe angkat bby time dalam karaoke , lepastu pusingpusing , OhMyGod! sumpah cweett cangat2x , hikhok >..<

Tapi bby pening lahhh . 2x kan b buad cmetuu malu baby dengan wan and alia . heee , 
lepastu lepastu kita buad vid dalam kereta , alaa video tu dalam hp b : / Cowie lew tak dapat nuck upload . Haha , banyak kan gamba2x yang kite snap . Oke yang tak boleh tahan bila kau cakap " hunny , kenapa ni macam batak sangat dengan hp b , asyik syok sendiri jea , hp hunny takde camera kea ? --' Aku pakai hp murah jela b and aku memang suka syok sendiri , Haha . Biar aku lahh kann :p . Act , time tuh nak balik dah , tapi bila dah nak masuk simpang Wan pon katalahh : Myo , terus lahh , gi mana2x . Wan tak boleh lepaskan alia . Haha , cweet dong :p 

Saya sayang awak myo , thanks tau ajak  keluar best sangat . hihi 

B sowie lew sbb bby suka cakap mcmni tau . Bby happy sangat bila dapat b ! b selalu jea buad bby happy , insyaallah bby doakan semoga hubungan kita ni terus kekal kan sayang . Bby rasa macam dah lama jea couple dengan b . hehe , Take care tau kat sana ? jangan nak menggatal dengan model2x kau tuh k , aku dapat tahu siap ahh kau ! mati kau aku belasah :p


You're mine Now and Forever okay , no one can take you from me . iloveyousostrong Meor Zulfaiz  ! //,