(。♥‿♥。)

Hello Followers :)

Sedar tak sedar dah 20 hari kita berpuasa kan , lagi 10 hari nak raya , baju raya belum beli lagi , hurmm :/ tak seronoknyee , aku harap aku still boleh dapat lagi duet raya walaupun umur aku dah meningkat 18 , orang kata lagi besar lagi dapat banyak kan ? ehh yeke ? entah , aku taktahulah , tapi aku rasa mesti aku dapat duit raya sama taraf dengan adik-adik aku , hurmm , shoo sad T___T .

Hehe , bulan puasa ni orang kata boleh kurus , yes ! memang betul pun , sekarang berat aku dah 42kg daripada 47kg , okayy tengok berapa banyak lemak-lemak yang hilang tuhh , hahaha . Tapi kalau lepas makan mesti naik 1kg . hihi >.< biaseletewww . Tapi ada yang tak boleh kurus disebabkan bila berbuka , macam2x makanan yang dihadap . hoho , teruknyeww , makan ala kadar dah la macam ai ni , tengok kan berat dah turun , boleh lah b i buat i layang-layang pulak sbb sebelum ni tak habes-habes nak angkat aku . Haha

Semalam kan kite skype dengan myo saya :* , first time kot kitorang skype . Tapi pagi niyh aku bangun la sebab nak skype dengan dia , tapi ...................... :( hurmm , it's okay .

I have no idea , and i will always love you , Bye .