Hello guys ,

Boring betul kan harini , aku dah taktahu nak buat ape kat rumah ni , yang aku tahu makan tido makan tido dan juge online . Aku baru tahu yang tidur boleh gemukkan badan , selama ni aku dengar orang cakap jea , now aku dah merasa , memang betullah . Hahaha , sebelum ni aku kene tidur 3x sehari , lepas aku timbang berat jeaa . berat aku bertambah walaupun aku tak makan berat aku makin bertambah tauu , eshh tension betul aku @@ dan aku bertekad taknak asyik tidur ahhh , yelah aku dah bosan ape lagi aku nak buat enn , hee xD

Aku memang malas keluar dah sekarang , nak lepak dengan my baby yaya pun dia dah start kerja , my sayang kat tempat study , aku sekarang dok rumah jela kann . Tersangat sangat la bowinkkk winkk , uhukuhuk >.< . Selain family aku , hanya dua orang ni jeaa dalam hidup aku yang dapat menceriakan hari-hari aku . Aku tak perlukan orang lain dahh . Thanks b , thanks leeya :) Thanks everything atas khidmat nasihat korang , dan macam2x lagi lahh . Thanks yaa muahhh ♥

Nak story Aina Dzul ♥ Act aku dah lama kena dia dalam facebook , aku pernah jugak tersempak dengan dia , tapi dia tak perasan aku , lalu haritu dia im aku ajak pergi open house rumah dia , aku pun macam okay laa , pergi jela kann .. lagipun dok rumah tersangat la bosan .. Aku taktahu nak pakai ape , kalau tak aku nak pakai shawl malam tu , tapi aku rasa macam malas jeaa . erghh , yelah nak lilit-lilit , eshh semua nak malas jea aku ni , so aku berpakaian macam kampung tau . serious macam orang kampung masuk bandar , hahaha . Dia amik aku kat rumah , lepastu pergi rumah shaz pick up dorang lah enn , sampai2x kat rumah aina , ramai betul membe-membe lama aku time aku sekolah rendah , sekolah agama . hehe , bertemu kita kembali kann . Setelah bertahun-tahun tak jumpe , aku pun rasa kekok nak sembang , segan lahh kan . hehe 

                                             
    Asal aku senyum macam kambing time ni ? haha oke lihat disitu , ai tinggi sikit dari you la aina >.< hehe


                                                   
yaa , dari kiri aziera , shaz and me :p *dorang kata aku nampak ayu sangat time niyhhh . haha , yelah dah aku pakai mcmni kann , kalau aku pakai macam korang apa pulak kata korang ? hee


dari kiri : ziera , shaz , fifi amira , nadia , aina , hanis and me :>

 sebelum balik snap gamba beramai-ramai , haha .
Asal pose aku macam tuu :( Aku taktahu kenapa aku rasa aku paling kelakar time niyh :/

Ahh nwm , aku tak kesah ponn . Asalkan malam tu aku rasa best sangat lepak dengan dorang , thanks aina sebab sudi jemput i . Hehe :)