B307

Bercakap tentang B307 ,
ianya bilik aku menginap di Kamsis Politeknik Ungku Omar .
mule-mulenye memang aku berasa jangkal berada di situ
sebab aku memang tak pernah duduk hostel ,
Aku disatukan bilik dengan Suhana Fadzil ,
Malam itu kami berlima iaitu Suhana,Aku,Alia,Iera dan Ayu
berborak dan kenal antara satu sama lain di dalam bilik B307...
Kami berasa bahgia , sebab semuanya satu kepala .
Tapi kami hanya tahu cerita sahaja , bukan kenal perangai masing-masing..
Berbulan kami ditempatkan disitu ,
Aku dapat tahu banyak perkara , pengalaman dan macam2x lagi
Memang BESTTTT !!!
Selepas habis final ,
Kami kene berangkat pulang sebelum tarikh yang ditetapkan .
Esok aku akan balik ke tempat tinggal aku di Sitiawan ,
Dan aku juga akan menyerahkan kunci bilik B307 .
Aku akan meninggalkan kamsis dan aku tidak akan menginap
di 'Penjara' itu lagi.
Bye KAMSIS !